Info k nákupu
UPOZORNĚNÍ pro odesílání nadrozměrných zásilek :
Dodání na některou z poboček Zásilkovna.cz a Zásilkovna.sk
Svoji objednávku si rovněž můžete vyzvednout na kterékoli pobočce Zásilkovna.cz, služba je zpoplatněna částkou 59 Kč s dobírkou 99 Kč.
Pro Slovenskou republiku je dodání na některou z poboček Zásilkovna.sk zpoplatněno částkou 110 Kč s dobírkou 165 Kč.
Seznam poboček naleznete zde.
Nejvýhodnější doručení na adresu
Sami vybereme to nejrychlejší a nejlevnější doručení - DPD, GEIS, ale i jiný přepravce
a) pro Českou republiku
Cena za dopravu 126 Kč na dobírku nebo 86 Kč v případě platby předem.
b) pro Slovenskou republiku
Cena za dopravu je 190 Kč s dobírkou 245 Kč. Expedice zboží trvá 1-2 pracovní dny a zboží Vám bude doručeno do následujícího pracovního dne od vydání zboží přepravní službě.
Naši výdejnu (nikoliv prodejnu) najdete na Praze 10 - Hostivař v ulici Průmyslová 1472/11
Důležité - pokud si vyberete osobní odběr v naší výdejně doprava je zdarma, ale nelze vybrat platbu dobírkou.
ROZVOZ PO PRAZE
Po pražské zákazníky nabízíme ještě rozvoz po Praze do 24 hod od objednávky.
Hodnota objednávky | Ceník dopravy | |
Do 1 000 Kč | 400 Kč | |
Nad 1 000 Kč | 160 Kč | |
Nad 1 500 Kč | 120 Kč | |
Nad 2 000 Kč | 80 Kč | |
Nad 5 000 Kč | zdarma |
Bezhotovostně - platba předem
Úhradu v rámci České republiky je možné provést bankovním převodem na náš účet: 6539393036/5500 (Raiffeisen bank). Všechny zákazníky platící z jiného než českého účtu prosíme o zvolení druhu odchozí platby: SEPA. Platbu převodem proveďte na: číslo účtu: 6539393036/5500, IBAN: CZ8755000000006539393036, SWIFT: RZBCCZPP. Děkujeme.
Platit můžete také platební kartou prostřednictvím GoPay.
Dobírkou - hotově při převzetí
Poplatek za platbu dobírkou je v České republice i na Slovensku 40 Kč. U objednávek nad 5 000 Kč v České republice a na Slovensku se poplatek neúčtuje.
Všechny informace ohledně práv a povinností našeho e-shopu a Vás se můžete dočíst v přiloženém dokumentu obchodních podmínek. Obchodní podmínky ke stažení zde: Trade Concept - obchodní podmínky
V případě vrácení či reklamace zboží prosím vyplňte přiložený formulář a spolu se zbožím nám ho zašlete na naši adresu. Formulář pro odstoupení od smlouvy ke stažení zde: Formulář pro odstoupení od smlouvy
POŠKOZENÍ PŘI DORUČENÍ
Rozbalili jste svou zásilku a zjistili jste, že zboží uvnitř je poškozené? Oznamte neprodleně tuto událost nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky jedním z následujících způsobů:
- Zákaznická linka +420 778 505 152
- obchod@moderninakup.cz
K uplatnění reklamace budete potřebovat
- Číslo vaší objednávky (nebo zásilky v případě uplatnění přímo u dopravce)
- Fotodokumentaci (poškozený výrobek včetně balení zásilky)
- Popis poškození, případně i okolností předání zásilky a zjištění poškození
V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem a Trade Concept s.r.o. je spotřebitel oprávněn podat ve lhůtě do jednoho roku od prvního uplatnění sporného práva či povinnosti vůči společnosti Trade Concept s.r.o. podnět k zahájení mimosoudního řešení sporu k České obchodní inspekci, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, se sídlem Štěpánská 15, 120 00 Praha 2,@: adr@coi.cz, WEB: http://www.coi.cz, a to např. prostřednictvím formuláře taktéž dostupného na adrese https://adr.coi.cz/cs . Více informací na: http://www.coi.cz/cz/
Reklamace a vrácení
V případě, že zásilka přijede poškozená, neúplná nebo nebudete spokojeni s jejím obsahem, pošlete email na náš reklamační automat, který najdete na odkazu zde: REKLAMACE A VRÁCENÍ. Můžeme tak co nejrychleji reagovat na vaši reklamaci nebo vratku.