Info k nákupu

PREVZETI_ZBOZI

1(2) Osobní odběr na adrese:

mapa1

!DŮLEŽITÉ! Osobní vyzvednutí je možné až po e-mailové notifikaci kvůli ověření dostupnosti zboží. Část zboží je umístěna v našem externím skladu, zboží je tedy občas nutné nejprve dopravit na pobočku na Praze 4. Platit na pobočce je momentálně možné jen v hotovosti, platební karty zatím nepřijímáme.

 

2 Balíková služba DPD nebo Česká pošta do Vašich rukou Logo_DPD    cz)posta

a) pro Českou republiku

Při objednávce do 1500 Kč Vám naúčtujeme dopravu 130 Kč na dobírku nebo 100 Kč v případě platby předem

Při objednávce nad 1500 Kč máte dopravu zdarma

 

b) pro Slovenskou republiku

Při objednávce do 2000 Kč Vám naúčtujeme dopravu 150 Kč, při objednávce nad 2000 Kč je doprava zdarma.

 

Expedice zboží trvá 1-2 pracovní dny a zboží Vám bude doručeno do následujícího pracovního dne od vydání zboží přepravní službě.

 

3 Dodání na některou z poboček Zásilkovna.cz

Svoji objednávku si rovněž můžete vyzvednout na kterékoli pobočce Zásilkovna.cz, služba je zpoplatněna částkou 65 Kč.

Seznam poboček naleznete zde.

ruzova_mapa

formy_platby

1(2) Bezhotovostně - platba předem

Úhradu v rámci České republiky je možné provést bankovním převodem na náš účet: 6539393036/5500 (Raiffeisen bank), pro klienty ze Slovenska je možné platit převodem na účet: 3133200018/7910, IBAN: CZ0979100000003133200018, SWIFT: DEUTCZPX, Akcenta CZ a.s., Gočárova třída 312/52, Hradec Králové, 500 02, Czech republic.

Platit můžete také platební kartou prostřednictvím Go Pay.

2 Dobírkou - hotově při převzetí

3 Hotově při osobním odběru na naší pobočce

OBCHODNÍ_PODMíNKY

Všechny informace ohledně práv a povinností našeho e-shopu a Vás se můžete dočíst v přiloženém dokumentu obchodních podmínek.

Obchodní podmínky ke stažení zde: Trade Concept - obchodni podminky

V případě vrácení či reklamace zboží prosím vyplňte přiložený formulář a spolu se zbožím nám ho zašlete na naši adresu.

Formulář pro odstoupení od smlouvy ke stažení zde: Formulář pro odstoupení od smlouvy

DALSI_INFORMACE

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem a Trade Concept s.r.o. je spotřebitel oprávněn podat ve lhůtě do jednoho roku od prvního uplatnění sporného práva či povinnosti vůči společnosti Trade Concept s.r.o. podnět k zahájení mimosoudního řešení sporu k České obchodní inspekci, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, se sídlem Štěpánská 15, 120 00 Praha 2,@: adr@coi.cz, WEB: http://www.coi.cz, a to např. prostřednictvím formuláře taktéž dostupného na adrese https://adr.coi.cz/cs . Více informací na: http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.